Chicklit Luitingh Sijthoff Januari 2010

Versier me dan

Zeker geen literaire kost maar wel zo vermakelijk. En hoe verzint Mansell toch al die verhalen die toch steeds weer net wat anders zijn?

Cleo schrikt zich lam als ze op een begrafenis opeens oog in oog staat met haar vroegere klasgenoot Johnny. Wat een pestkop was dat altijd; ze heeft er nog een complex van! Kort daarna stort haar hele wereld in: ze komt er namelijk achter dat haar fantastische vriend Will al getrouwd is. Bovendien blijkt het huwelijk van haar zus Abbie en haar zwager Tom op springen te staan. Cleo’s vertrouwen in mannen is helemaal verdwenen, totdat ze voorgoed versierd wordt, door de liefste man van de hele wereld.

Cleo komt er op een nare manier achter dat haar vriend haar belazerd, als ze dan ook nog oog in oog komt te staan met zijn echtgenote is de chaos compleet. Gelukkig heeft ze lieve vrienden die altijd voor haar klaarstaan. Zo is er Ash die ontzettend verlegen is. Zo erg dat mensen denken dat hij juist arrogant is, dit zorgt voor hilarische situaties in het boek. Mansell neemt je mee naar de wereld van verschillende personen, zo is er Abbie die gelukkig getrouwd lijkt totdat er een bizar incident plaatsvindt. Tom vindt het juist fantastisch wat er is gebeurd…

Kortom weer een super leuk verhaal van Mansell. Zeker geen literaire kost maar wel zo vermakelijk. En hoe verzint Mansell toch al die verhalen die toch steeds weer net wat anders zijn? Natuurlijk krijgt het meisje de man, anders zou de auteur geen Mansell heten. Een heerlijk boek juist voor in de lente op je balkon met een glaasje Fanta Lemon!

352

9789021803586