Chicklit Karakter Uitgevers Augustus 2014

Verkeerd verbonden

Verkeerd verbonden was mijn eerste ervaring met een boek van Rachel Gibson. Hoe heb ik in hemelsnaam nog nooit iets van haar gelezen als enthousiaste chicklit lezer?!

Verkeerd verbonden gaat over fotografe Daisy, Ze is opgegroeid in Texas en woont samen met haar vijftienjarige zoon Nathan in Seattle. Daisy heeft de twee jaar hiervoor gezorgd voor haar zieke echtgenoot Steven, maar inmiddels is het al weer zeven maanden geleden dat hij is overleden.

Jack (hij restaureert klassieke auto’s in zijn eigen garage) is de jeugdliefde van Daisy en tevens de biologische vader van Nathan. Daisy is naar Texas gekomen om Jack te vertellen dat hij de vader van Nathan is, maar Jack wil absoluut niets van Daisy weten. Ze heeft destijds zijn hart gebroken door er met zijn beste vriend Steven vandoor te gaan en met hem te trouwen. Waarom is Daisy er destijds met Steven vandoor gegaan? Hoe reageert Jack op de onthulling dat Nathan zijn zoon is? En wat doen Jack en Daisy met die seksuele spanning die continu tussen hen in hangt?

Ze neemt je mee naar Texas waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan. Ze beschrijft alles op zo’n manier dat je het gevoel hebt zelf ook in de kroeg in Texas te staan. De seksuele spanning tussen Jack en Daisy spat van de bladzijden af, ze neemt geen blad voor de mond. Het is prettig en vlot geschreven waardoor je het in een ruk uit leest. Je wilt gewoon weten hoe Jack zal reageren en hoe het verder zal aflopen. Een heerlijk boek voor als je niet teveel wilt nadenken maar gewoon lekker wil genieten! Rachel Gibson, je hebt er een fan bij!

BadgesLeestip

288

9789045204079