Chicklit Luitingh Sijthoff Juni 2014

Rozengeur en zonneschijn

Interessante personages, vol humor en liefdevol beschreven.

Sophie Wells werkt als fotografe in de populaire badplaats St Carys. Ze heeft besloten niet meer aan een relatie te beginnen; dat wil ze niemand meer aandoen. Tot haar afgrijzen valt ze toch voor Josh Strachan, de nieuwe eigenaar van het chique hotel Mariscombe House. Waarom moet juist hij haar dan betrappen op skinny-dipping? Dat wordt een zomer vol rozengeur en zonneschijn!

Sophie Wells (fotografe) heeft door haar relatie met Theo uit het verleden besloten om nooit meer aan een relatie te beginnen. Josh (samen met zijn overgrootmoeder Dot, mede-eigenaar van het chique Mariscombe House hotel) valt vanaf de eerste ontmoeting als een blok voor Sophie en vraagt haar mee uit, ze zegt nee. Hoe vaak hij haar ook mee uit vraagt, ze houdt koppig vol om hem af te wijzen. Maar wanneer Sophie Josh Strachan ontmoet, begint haar besluit om nooit meer aan een relatie te beginnen, tegen haar zin in, steeds meer te wankelen.

Tula Kaya is een vriendin van Sophie en verhuisd naar St Carys. Ze valt tot nu toe steeds op de verkeerde mannen. Ze is vastbesloten niet dezelfde fouten te maken als haar moeder en niet te vallen voor een man die alleen maar lanterfantert en geen werk heeft. Riley is de kleinzoon van bestseller schrijfster Marguerite Marshall. Hij is een echt feestbeest, ligt de hele dag op bed of is aan het surfen. Riley heeft zijn zinnen gezet op Tula, maar zij wil niets van hem weten aangezien hij niet serieus is en geen werk heeft. Maar schijn bedriegt….

Ik heb dit boek in één ademteug uitgelezen!!!! Weer een heerlijk boek van Jill Mansell! Ik heb al haar boeken gelezen en elke keer weet ze mij weer vanaf de eerste bladzijde in haar verhaal mee te nemen en laat ze mij niet meer los tot aan de laatste bladzijde. Interessante personages, vol humor en liefdevol beschreven. Meerdere malen betrapte ik mijzelf erop dat ik met een grote glimlach op mijn gezicht haar boek zat te lezen. Met recht een feelgood boek, een genot om te lezen! Ik kan niet wachten tot haar volgende boek uit komt!

368

9789021808772