Literatuur & Romans Karakter Uitgevers September 2014

Nooit verliefd

Het is geen ingewikkelde verhaallijn, maar een simpel verhaal met een vleug erotiek.

Rush hield een geheim voor haar verborgen dat haar hele wereld verwoestte, haar hele leven was één grote leugen. Blaire bleef desondanks van hem houden en wist dat ze hem nooit zou kunnen vergeten. Nu is ze weer thuis en moet ze opnieuw beginnen, doorgaan met haar leven… totdat er iets gebeurt wat haar leven opnieuw op zijn kop zet. Wat zou je doen als de persoon die je eigenlijk niet meer kan vertrouwen degene is bij wie je gedwongen wordt steun te zoeken? Je liegt, verstopt je, ontwijkt en bidt dat je zonden nooit geopenbaard zullen worden.

Blair heeft het de afgelopen maanden zwaar gehad. Niets was wat het leek. Nu woont ze tijdelijk in bij Cain en oma Q. Hier wil ze even tot rust komen en alles verwerken. Dan blijkt dat ze over tijd is. Ze haast zich naar de drogist en koopt een paar zwangerschapstesten. Daar waar ze bang voor was blijkt zo te zijn. Daar bovenop komt ook nog dat haar beste vriendin uit Rosemary haar komt overhalen om weer terug te komen.

Blair gaat met wat tegenzin terug naar Rosemary, de stad waar ze passionele dagen heeft beleefd met Rush. Nu is ze zwanger van hem. Iets wat ze hem niet wilt vertellen. Al gauw komen één voor één mensen in haar omgeving erachter. Hoe kan ze dicht nog geheimhouden voor Rush en zijn familie. De familie die haar een paar weken geleden nog helemaal met de grond gelijk heeft gemaakt.

Nooit verliefd is een boek dat als een trein leest. Dat komt ook omdat de hoofdstukken verdeeld zijn tussen Blair en Rush. Je weet dus precies vanuit welk perspectief het verhaal verteld wordt. Het is geen ingewikkelde verhaallijn, maar een simpel verhaal met een vleug erotiek.

256

9789045204789