Overige Karakter Uitgevers November 2012

Luister naar je innerlijke godin

Luister naar je innerlijke godin is een leuke, speelse en praktische handleiding voor wie geïnteresseerd is in en/of wil snuffelen aan BDSM en voor wie wat meer spanning in de slaapkamer wil (of erbuiten..!)

Luister naar je innerlijke godin is een gids voor beginners die je stapsgewijs introduceert in de wereld van de BDSM. Dit praktische en informatieve boekje is bedoeld voor iedereen die wel wat meer wil weten over de sensuele kunst van dominantie, bondage en spanking, en speeltjes die je erbij kunt gebruiken. Laat je inspireren door de spannende rollenspellen en maak de overstap van alledaagse seks naar kinky seks.

Naar aanleiding van het lezen van o.a. de Vijftig-tinten trilogie en de boeken van Renee van Amstel wilde ik toch wel wat meer te weten komen over BDSM. Welkom in de wereld van BDSM. Een opwindende wereld, waarin alles mag en niets moet. De afkorting BDSM staat voor ‘bondage en discipline/dominantie en submissie/sadisme en masochisme’.

Het boek begint met een uitleg van de afkorting BDSM en wat er onder BDSM verstaan wordt, de basisprincipes en “regels”. Er worden tips gegeven over hoe je van een Vanilla (conventioneel) seksleven naar een wat meer Kinky (openstaand voor experimenteren) seksleven kunt komen, hoe je samen met je partner op een speelse manier kunt ontdekken wat jullie fijn vinden, wie welke rol op zich neemt en waar jullie grenzen liggen.

In de hoofdstukken komen de onderdelen Bondage, Spanking, Fantasie in Film en Fictie, Fetisj, Speeltjes en tot slot De Rollenspellen aan bod. Je krijgt zo een beeld van wat er allemaal mogelijk is, welke boeken en films je ter inspiratie kunt gebruiken, wat voor fetisjen er zoal zijn, wat er allemaal aan attributen te koop (en te improviseren) is en er worden wat rollenspellen suggesties gegeven waarmee je BDSM in de praktijk kunt brengen.

“De 3 V’s zijn de basis voor elke BDSM-relatie: Veiligheid, (gezond) Verstand en Vrijwilligheid.” Wat het boek je ook leert: Houd bij het lezen van het boek en het uitvoeren van de ideeën altijd in het hoofd: blijf communiceren, evalueer en maak goede afspraken. De bedoeling is dat BDSM je seksleven verrijkt, niet dat het je uit elkaar drijft. En zonder blind vertrouwen in elkaar moet je er sowieso niet aan beginnen!

Luister naar je innerlijke godin is een leuke, speelse en praktische handleiding voor wie geïnteresseerd is in en/of wil snuffelen aan BDSM en voor wie wat meer spanning in de slaapkamer wil (of erbuiten..!)

144

9789045203799