Chicklit Karakter Uitgevers Juni 2015

Lola geeft zich bloot

Het is zoals altijd wederom een heerlijk verhaal vol liefde, spanning, humor, aantrekkingskracht en zinderende hitte tussen twee mensen. Ik heb ervan genoten.

Als ex-lingeriemodel Lola Carlyle hoort dat een aantal zeer onthullende foto’s van haar rondzwerven op internet, duikt ze onder op het luxe jacht van vrienden om in anonimiteit – en in de zon – te wachten tot het stof deerdaalt. Een goed plan, totdat op een dag Max Zamora aan boord klimt en het jacht claimt, hij werkt immers voor de overheid.

Gek genoeg vertelt Max de waarheid – hij was undercover, maar is ontdekt en dus op de vlucht. Alsof deze situatie al niet moeilijk genoeg is, wordt hij nu geconfronteerd met een zeer boze, maar bloedmooie vrouw. Hij kent Lola uit de media – nauwelijks gekleed op covers van modebladen. Maar in de levende lijve is ze nog mooier. Lola is onweerstaanbaar, vanaf haar blonde hoofd tot de topjes van haar gelakte kleine teennagels. Max vindt haar sexy, prachtig…en ongelooflijk irritant. En dat zelfs voordat ze het jacht opblaast!

Na het lezen van de kaft was ik niet echt enthousiast, maar eenmaal begonnen zit je gelijk in het verhaal en wil je meer weten over Max en Lola. Je leert Max en Lola kennen met ieder hun eigen eigenaardigheden. In het begin is er niet gelijk een aantrekkingskracht tussen de twee wat het verhaal geloofwaardiger maakt. Als ze elkaar beter leren kennen groeien ze juist door alle heftige gebeurtenissen naar elkaar toe en begint de vonk over te slaan. Een “spannend” maar vooral romantisch verhaal met af en toe wat ongeloofwaardige stukken. Het hele verhaal draait om het drugskartel wat achter Max aan zit omdat hij de zoon van de baas heeft gedood. Maar dit verhaal verdwijnt op een gegeven moment volledig naar de achtergrond. Maar goed, waar hebben we het over…

260

9789045211213