Overige

Life hacks

Het boek bevat een handige hoofdstukindeling waardoor de informatie die voor jou interessant is, makkelijk terug is te vinden.

Voor alle ouders die in hun drukke bestaan geholpen zijn met no-nonsense advies en daadwerkelijk toepasbare tips. Heb je een peuter die bij zijn schoenen links en rechts maar niet uit elkaar kan houden? Wil je nooit meer struikelen over speelgoed dat zich OVERAL in huis bevindt? Dan is dit vrolijke en praktische boek de oplossing. Omdat je je best met trucjes en slimmigheden door de dagelijkse praktijk van het ouderschap heen mag werken.

Ik was erg benieuwd naar dit boekje van Dornfest, juist omdat ik een zoon heb van twee jaar. In dit boek staan inderdaad zeer interessante tips vermeld. Een aantal wist ik al, door het lezen van de reguliere moeder tijdschriften uit de kiosk, een heel aantal waren ook nieuw. Dit maakt meteen dat het boekje vooral een handig naslagwerk is als je niet alle reguliere tijdschriften over het moederschap leest. Zo wel, dan zal je veel zaken tegenkomen waar je al van op de hoogte was.

Het boekje bevat grappige illustraties wat het leuk maakt om te lezen en te bekijken. Ook heeft het boekje een zeer handzaam formaat, je stopt het zo in je tas om mee te nemen.
Verder valt op dat werkelijk alles aan bod komt, van baby tot iets ouder kind. Het boek bevat een handige hoofdstukindeling waardoor de informatie die voor jou interessant is, makkelijk terug is te vinden.

Life hacks is wel een boekje dat je moet houden. Veel van de tips sla je niet op, waardoor je het echt nog eens uit de boekenkast moet halen. Desalniettemin is Life hacks een leuk cadeautje voor de aanstaande moeders onder ons. De moeders waarvan de kinderen al wat ouders zijn, zullen van een behoorlijk aantal zaken, door schade en schande wijs geworden, toch al op de hoogte zijn.

272

9789000351619