Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Login met Facebook Inloggen met Google Inloggen met OpenID Inloggen met Twitter

In this Discussion

Aanraders
  • LindaLinda
    Ik ben heel benieuwd welk boek jullie een aanrader vinden. Een boek dat je echt gelezen MOET hebben!
    Voor mij persoonlijk is dat Duizend Schitterende Zonnen van Khaled Hosseini. Een mooier boek dan De Vliegeraar. Het verhaal ontroerd zeker en heeft me positief verbaasd.
  • AnnekeAnneke
    Wat te denken van de De Millenium-trilogie! Geweldige serie welke ook verfilmd is inmiddels. Heel sterk verhaal.
  • MariskaMariska
    Oke, die ga ik bestellen :-?
  • YivYiv
    Ik ben nu bezig in De Geluksprofessor van Patrick van Hees http://www.patrickvanhees.com/ echt superspannend en leest lekker weg.
  • dollyvisserdollyvisser
    Mijn favoriete schrijver is Philippe Claudel. Ik heb van hem gelezen: "Het verslag van Brodeck", "Het onderzoek" en "Het kleine meisje van meneer Linh".
  • TessTess
    De boeken van Stieg Larsson vond ik ook super!
    En Philippe Claudel schrijft prachtig, ik heb gelukkig nog niet al zijn boeken gelezen, iets om naar uit te kijken.
  • LindaLinda
    Ik moet nog steeds het laatste deel van stieg Larsson lezen... Heb nog zoveel goede boeken in de kast staan. Een paar vrije dagen zouden welkom zijn haha.