Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Login met Facebook Inloggen met Google Inloggen met OpenID Inloggen met Twitter

In this Discussion

Nieuw lid
  • AnnekeAnneke
    Zag een voorstel forum dus dacht plaats een berichtje. Ik ben Anneke 55 jaar en verslaafd aan het lezen van boeken. Afwisselend lees ik allerlei genres. Van internationaal tot Nederlandse bodem. Boekreviews ken ik zo'n drie jaar en kom er diverse keren per week. Leuk ook zo'n forum er nu bij!
  • LindaLinda
    Ik ben Linda, 27 jaar en werkzaam voor Boekreviews, een van mijn grootste hobby's! Ik lees erg veel, van kranten tot tijdschriften tot boeken. Ik lees graag thrillers maar een roman op zijn tijd is ook zeker welkom! Ik kom meerdere keren per week op de site, voornamelijk om achter de schermen te werken!
  • BabaBaba
    Ik ben Baba, heb inmiddels twee boeken het daglicht laten zien.
    Schrijf verschillende genres maar ben nu bezig met een detective-serie op Hollandse bodem. Het 1e deel is al in boekvorm, het 2e deel werk ik nu aan.
    Misschien dat ze hier ook nog weleens verzeild raken.
    Verder doe ik opmaak en zetwerk voor auteurs die dat niet kunnen.
  • AnnekeAnneke
    Klinkt goed.. ik ben benieuwd. Hopelijk zien we je vaker op Boekreviews.
  • robvanspanjerobvanspanje
    Ik ben Rob (1952). Na ruim 25 jaar P&O-werk bij diverse overheidsbedrijven wilde ik wat anders en werd arbeidsdeskundige bij UWV. In die functie liep ik helemaal vast en belandde via WW en Ziektewet uiteindelijk in de WIA. Mijn ervaringen van de laatste tien jaar heb ik van mij afgeschreven in een autobiografie: "Van werkloos tot depressief" (feb. 2011). Ik lees van alles en nog wat, vooral non-fictie; groot bewonderaar van Maria Genova.