Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Login met Facebook Inloggen met Google Inloggen met OpenID Inloggen met Twitter

In this Discussion

Sebastian Fitzek
  • AnnekeAnneke
    Van deze auteur ben ik gaan lezen sinds de recensies die ik las op Boekreviews. Ik kende deze Duitse auteur niet, laat staan zijn boeken. Zijn boeken De wreker (2009) & De gijzeling (2008) werden lovend ontvangen op Boekreviews. Op de gok heb ik toen eerst De gijzeling aangeschaft en was meteen verkocht. Wat een heerlijke auteur. Inmiddels pronken al zijn boeken (4 stuks) al in mijn boekenkast. In de Verwachtlijst zag ik ook dat het volgende boek aankomt? Ik ben erg benieuwd.
  • LindaLinda
    Pfew... ben blij te horen dat je zijn boeken leuk vindt! Zou wat zijn als je ze op de gok aanschaft en het niet leuk blijkt te vinden. Ik vind Fitzek zelf ook een erg goed auteur en ben zeer benieuwd naar zijn nieuwe boek! Kijk altijd uit naar werk van zijn hand.
  • AnnekeAnneke
    Boekreviews gaat dit boek ook recenseren?
  • LindaLinda
    Ja, er is een recensie-exemplaar van dit boek aangevraagd. T.z.t. kun je een recensie verwachten!
  • Joost2Joost2
    Ik ken deze auteur nog niet... heb net wel even de recensies gelezen op Boekreviews. Ben wel benieuwd geworden.
  • AnnekeAnneke
    @Linda Hopelijk recenseren jullie hem vlug, dan kan ik overwegen het boek te kopen of niet. Lees ook andere sites ook wat recensies en besluit dan vaak wel of niet te kopen.
  • LindaLinda
    @Anneke,

Het experiment van Fitzek is inmiddels gelezen en je kunt deze week de recensie online verwachten!
  • AnnekeAnneke
    Ben erg benieuwd... het boek heeft al een paar keer in mijn handen gelegen maar iedere keer weer teruggelegd. Weet je ook wanneer hij online komt?
  • LindaLinda
    Nieuwe boek van fitzek verschijnt snel, heet De ogenverzamelaar. Ik kijk er naar uit! De titel klinkt alleen al veelbelovend....
  • AnnekeAnneke
    Wanneer komt die titel uit Linda? Het experiment was trouwens een erg goed boek!
  • LindaLinda
    Het boek verschijnt deze maand, ik weet helaas niet de exacte datum. Dat wordt de boekhandel in de gaten houden dus!